Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 01:00   #33
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan ting bli veldig feil?

Norges lover på 3-minutter? Høres ut som et businesskonsept!

Men seriøst, forlaanger du alt lagt opp i hendene på jobben også? Og i så fall får du det?

Forøvrig er ingen kropper like, og alle må lete seg fram til det som passer for seg! Selv har jeg brukt 8 år og utallige timer (egentlig mange flere år, men det på et opplegg som gjorde ting verre) og jeg oppdager og lærer fortsatt. Jeg har også et travelt liv med full jobb, trening, venner, hobbyer, samboer og leilighet som alle krever sitt. Men likevel velger jeg å investere litt i egen helse. Ikke minst fordi uten det ville jeg ikke hatt noen av de andre delene.
Og ingen hhaar sagt du skal finne opp oppskrifter. Det vi sier er at om du leser det som det linkes til finner du massevis av ferdige oppskrifter! Som du selv kan plukke ut og sette ssammen til noe som passer inn i ditt liv.