|
Sv: Kan ting bli veldig feil?
Opprinnelig lagt inn av Nakkekotelett, her.
Tror jeg gir opp dette. Det blir som å gå til en advokat og be om juridisk hjelp, og advokaten sier at jeg kan gå hjem og lese Norges lover.
Gir du opp før du har prøvd? Det er jo ditt valg, men for meg sier det litt om at motivasjonen for å endre kosthold ikke er helt der ennå 
Sitat:
Jeg logger meg opp på dette forumet, og ber ekspertene om råd og får beskjed om å sette meg ned å lese.
Hva hadde du forventet? At du skulle få en epost med detaljer om akkurat hva du skal spise? Du får den informasjonen om du leser nybegynnertråden og velger en retning, går til lån eller innkjøp av boka retningen omfatter og LESER boka.
Sitat:
Jeg tror jeg rett og slett må be en ernærings ekspert om å sette opp et forslag, og jeg har ikke noe annet utgangpunkt og fortelle til han/henne en det jeg har sagt her inne. Få oppskriften, betal for konsulet tjenesten og gå ut døra. Så enkelt. Trenger ikke lese om noen ting.
Hvor har du det fra at du ikke trenger å lese noenting når du skal endre kosthold? Hør, hvis du synes dette blir for mye arbeid, gå inn på spisdegslank.no sine sider og bestill deg ferdigmenyer. Du trenger ikke lese en dritt om du ikke orker, bare spise 4-5 ferdiglagede måltider hver dag som du får levert frossent.
Sitat:
Oppgaven er:
Et diett råd om å spise seg ned 10-15 kg innefor den livstil som er skissert. Thats it. Om det heter lavkarbo eller noe annet er jo ikke så intressant, men jeg antar at i dette forumet så kunne noe slikt bli skissert innenfor lavkarbo prinsippene.
Jepp det kan det. Bøkene heter enten "Slank med Ketolyse", "Atkins-dietten", Skaldemans, Hexeberg eller Fedon Lindberg. Dessverre må du lese bøkene for å finne ut hva du skal spise - uansett hvordan du velger og gjøre det. Hvis du ikke er interessert i å sette deg inn i dette, klarer jeg ikke se at du skal klare og endre til et kosthold som gir vektnedgang. Du kan jo gå på Grete Roede kurs, men dessverre må du også DER lese kursmaterialet...samme som andre sier her at du må også lese informasjonen fra en ernæringsekspert...
Nå har du også fått informasjon om å lese "lavkarbo på 3 minutter" - jeg linker til den i signaturen min. Det er TO A4-sider som du kan skrive ut og henge på kjøleskapsdøra. Om det også blir for mye og sette seg inn i, tror jeg ikke dette forumet kan hjelpe deg videre dessverre...
|