Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-11, 22:57   #28
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kan ting bli veldig feil?

Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det kan være å lytte til rådene du får? Du har satt deg selv på en kotelettkur med egg og bacon ut i fra noe du har lest i avisen, og så gidder du ikke sette deg inn i hva dette faktisk er for noe? Og dette forventer du at kroppen din skal fungere på?

Jeg har til nå gått ned over 11 kg på tre og en halv måned på et kosthold med moderat med karbohydrater (50-70 gr pr dag ca), passe mengde kjøtt og mer fett enn før. Dessuten spiser jeg mye grønnsaker til, og trives veldig godt med mitt nye kosthold. Fordøyelsen er mye bedre enn noen gang, energinivået er høyere enn på mange år og trivselen er på topp. Føler meg mange år ynge, faktisk! Og du hevder at vi er desperate? Hvordan da? Hvordan tror du menneskene overlevde i millioner av år før jordbruket ble vanlig?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat