Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-11, 20:35   #11239
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sorry, altså. Jeg trenger bare noen konkrete svar! Jeg kan altså IKKE ta det sammen med sink, og ikke magnesium, så da har jeg to alternativer, å ta dem sammen med d- og -b-vitaminene om morgenen, og ta sink midt på dagen, eller det forrige jeg skisserte.
Jeg klarer ikke å huske mer enn det. Tre doseringer om dagen med meds og vitaminer, noe mer klarer jeg ikke å forholde meg til. Så jeg oppfordrer faktisk noen til å bare si til meg; Gjør det sånn! Det høres ut som det beste alternativet.

Er du fornøyd med å ta sink på morgenen så ta SELEN midt på dagen og fortsett med magnesiumen til kvelds. Sier nå jeg.
Noen får urolig mage av sink på tom mage, men det anbefales for opptaket sin del og er nok antakeligvis en av årsakene til at den anbefales om kvelden. Om man tar den (fremdeles sink) om morgenen og venter litt med frokost så er det nok like greit.

Sist redigert av smgj : 12-11-11 kl 20:41.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.