Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-11, 11:45   #11228
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg vurderer å begynne å ta selentilskudd, men jeg mener å ha hørt at f.eks. når det kommer til Ketolyse-vitaminene er det ikke alle kosttilskudd som kan taes sammen. Mener det gjelder sink og selen, stemmer det? Jeg tar b-vitaminer, d-vitaminer og sink samtidig til dagens første måltid, som regel sammen med joddråper utblandet i vann (som jeg også tar på kvelden, og da sammen med magnesium, og metformin til alle måltider). Når vil det beste tidspunktet å ta selen-tilskudd på?

Selenantagonister er sink, krom, magnesium, vitamin E og svovelforbindelser. (Og dessuten en del l tungmetaller, men det er bare fint da, )
Jeg har tatt dem til mat med d-vitaminene og det har gått fint iallfall opptaksmessig iflg blodprøvene.