Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-11, 00:16   #18
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Blokkerende TRAS og anti-TPO

Er nok lurt å ta det rolig når du har slitt så mye med levaxin, ja. Mange som sliter med å komme nok opp på Erfa (gjalt ikke meg).

Jeg har gått på 2g + 25µg pyntedose levaxin siden i våres, men nå ser det ut som at jeg bør ned litt (eller slutte å tygge tablettene en stund). Ikke subjektivt høy, men blodprøven sier høyt på t3... og jeg ser ingen grunn til å presse meg mer opp enn jeg har behov for for å føle meg vel heller. For mye og for lite skaper problemer begge deler. Jeg er jo ikke i tilvenningsfasen lenger da "overdosesymptomer" kan oppstå selv på for små doser. Jajan... nok syt om meg.

Får du hjertebank av dosen kan det lønne seg å bare ta den med mat noen dager. Om du så blir symptomfri kan du begynne å ta den uten. Du kan så ytterligere øke effekten gjennom å tygge tabletten på tom mage. Bare som et tips til finjusteringsmåter, altså.