Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 23:33   #17
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Blokkerende TRAS og anti-TPO

Jeg fikk lett hjertebank en liten time etter inntak av Erfa de første dagene, men har ikke kjent noe i dag. Øker dosen over helga, og tar det gradvis etterhvert.
1 grain er omtrent det samme jeg har gått på med levaksin siden jeg ikke kan øke levaksin uten og få skikkelig sterke overdosesymptomer. Har prøvd flere ganger og øke levaksin med 25 mg pr.uke, men min smertegrense for levaksin ligger tydeligvis på 650 mg/uka.
Rekner med at jeg skal iallefall over 2 grain etterhvert og kanskje høyere. Ble tipset om å ta det litt rolig og la kroppen tilpasse seg til noe som virker, etter å ha gått tre år på en medisin som ikke har virket skikkelig.....