Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 19:56   #14
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Blokkerende TRAS og anti-TPO

Jeg må si jeg er glad for at du bytter medisin. Krysser fingre for at du får en like positiv opplevelse av det som jeg gjorde. Bare husk at når kroppen begynner å gire opp kan det hende du må følge på med vitaminer og mineraler. Behovet er mye større for en kropp som gjør det den skal i stedet for en som fusker.

Du har fått veiledning i overgangen? Skal du beholde en rest levaxin for å pynte på ft4, eller skal du helt over? Går du gradvis eller bytter du alt på en gang? Masse spørsmål her, men jeg er nysgjerrig for hvordan det går med deg. Søvnkvaliteten var forresten noe jeg også merket det raskt på. (Selv om jeg også sov bedre på levaxin enn uten medisin.)

Du må iallfall prøve å få opp den d-vitaminen din. Min lege har som mål for meg at jeg skal holde meg over 100... (Normalområdet veld laben jeg bruker er 50-150) Du vet at d-vitamin er immunmodulerende og ekstra viktig for oss autoimmune? Ta også k-vitamin til så forebygger du osteoporose og det er viktig for graves-diagnosen din.

Huff - all medfølelse, altså... ikke hyggelig at du samler all dritt for tiden.

Ja, og forresten - det er noen få som har fått erfa på blåresept. Det har ikke vært enkelt. De vet mer om dette inne på Sonjas.