Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 19:12   #6
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen med eksem her som trener?

Jeg er som regel tørr på knokene av 3 utvalgte fingre, sleit veldig med øyebryn(noe som var synlig og stygt). Ellers har jeg ikke hatt noe annet, det klør veldig under huden ofte hvis jeg ikke bruker antihistaminer.

Jeg sjekka for lever- og nyresykdommer, fant ikke ut av noe. Ikke diabetes eller noe. Så eneste det ble konkludert med var at det var pga eksemen min.
Det jeg har på fingrene og hadde i ansiktet var jo tørt, sprakk opp og sånt, men det på magen er halvveis elveblest aktig. Røde uthevelser som på en måte ikke er åpne sår eller tørrhet, legen sier likevel det er eksem.

Endelig etter 1,5år med dette dritet skal jeg få full allergitest av alt på mandag, er så idiotisk at man må møte "rett lege" for å få sånne ting.

Har kjøpt sånn neutral vaskemiddel nå og droppa skyllemiddel, just incase. Får heller bruke litt parfyme uten på klæra en gang i blandt

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat