Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 12:01   #4
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Blodprøver 24/6 og 8/11, noen som vil synse?

Jeg kan iallfall ikke si at jeg ser noe spesielt. Stoffskiftedelen (ft3, ft4 og tsh) er jo det jeg har mest kjennskap til og den ser - i forhold til en som er medisinert - pussig ut. Men om du nettopp har vært syk så er ikke det uvanlig at den nedreguleres (man skal ligge rolig og bli frisk når man er syk).
Den folaten stusser jeg litt på. Jeg kjenner ikke til den prøven om det er noe muffens forbundet med å være "unormalt" høy. Så den hadde jeg nok spurt legen om.
Ble disse prøvene tatt fastende? Hvis ikke kan denne verdien være falskt forhøyet.

Vet ikke hva den LD-en er ... Fant dette, men det gir ikke mening.
http://www.lommelegen.no/328005/ld-hva-er-normalt

Kolesterolprøver er ikke tatt.