Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 09:02   #44
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Min første røykfrie dag ...

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Oj! Det er jo en sum som virkelig monner, 54 000,-. Kan bli mange flotte opplevelser på dere de kommende åra. Jeg tror jeg brukte sånn tja, en plass mellom 400 og 700 i måneden. Ikke like mye, men jeg kan vel få meg noe fint jeg også. Hurra for oss!

Det der hadde jeg glemt... da jeg sluttet sist, pakket jeg ved hver ukeslutt 200 kr på sparebøssa (siden røyken var BILLIGERE den gang, og jeg røyket bare ca 4 pakker i uka). Det blir mye penger av 800 kr sparing pr måned også altså! 9600 etter 10 uker! Hm, lurer på om jeg skal bare begynne og pakke 200 kr på en låst sparebøsse uansett jeg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat