Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 00:00   #45
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er så glad, for jeg kan spise så mye pesto jeg vil!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Hjemmetørkede tomater (på varmluft i stekeovnen og døra på gløtt) er godt, men antakelig veldig dyrt... Det tok lang tid. Og ja, jeg brukte - ikke en sukkerbit - men urlite strøsukker over. Det drar fram tomatsmaken veldig.

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Hm... med mangel på sol både hos Marella og hos meg - og med dagens strømpriser så får man legge hodet i bløt.
Jeg fyrer i peisen hver dag - gode forslag på peistørkede tomater mottas med takk

Ja, kan bli dyrt i lengden det ja... Peistørkede tomater... Ja, du får si i fra om det blir en suksé

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Naaam pesto!

Kan godt kvitre litt jeg og!! jeg er så glad for at jeg kan spise så masse GOD mat og fortsatt være i ketose uten å telle karber og uten å føle at jeg mangler så mye!!

For et herlig bilde, er det deg? Så bra du kan spise deg god og mett uten dårlig samvittighet. Jeg sliter med å finne på variert mat, så er litt lei av det samme akkurat nå, men matlei ble jeg også på høykarbo"kur"