Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 23:25   #22
mamma_møø
Medlem

mamma_møø sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
mamma_møø er ny på veien

Sv: Endelig - men likevel langt igjen

Bare så det er sagt: Selv om det føles veldig langt å gå når jeg ser hele ferden under et, så er jeg STOLT av meg selv, altså!! Både av vekttap og viljestyrke. Dere må ikke tro noe annet *klappe på skuldra*

Tusen takk for fine ord, alle sammen - dere er skjønne!

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Grattis.Oj så raskt.Jeg er på 9 måned på ketolyse, og er 7-9 kg mindre, alt ettersom dagsform tror jeg så send gjerne noen vibber hit
men jeg er superstolt over at jeg ikke har rørt sukker på trekvart år, for det har vært min store last.

Sender vibber i tusentall - og du er flink som unngår sukker - det var hardt å bli avvent

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

Gratulerer, godt jobba! Vi er kommet omlag like langt nedover, og selv om det tar litt tid, så er hver eneste minuskilo en seier

Godt jobba du også!
Enig i at hver kilo er en seier - men jeg er likevel litt utålmodig. Vil det skal gå fortfortfort!!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Selv om du har mange kilo igjen, så har du sikkert merket på kroppen de 10 du allerede har gått ned!

Merker det godt, ja. Og det hjelper på motivasjonen

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Hvordan rekker du å bli motløs på 6-7 uker?

Er en utålmodig sjel... Beundrer den langsiktige tenkingen din

Opprinnelig lagt inn av Restart, her.

Jeg synes kanskje også ofte at det fokuseres litt mye på vekten eller centimeterene som bevis på hvor langt man har nådd, men jeg synes at du også skal feire alt det du har klart ved siden av det også...

Det å ta tak i livet sitt så mye at man også ser de resultatene i kg som du gjør, sier mye om det å ha gått en lang vei på andre måter også, så gratulerer med alt!!

Tusen takk!
Jeg begynte på lavkarbo for å gå ned i vekt, så derfor fokuserer jeg veldig på det. I tillegg har vi et stort ønske om et barn til, og siden det ikke er forsvarlig å bli gravid slik som kroppen min er nå (ikke får vi det til heller), så er jeg litt utålmodig og vil fortest mulig dithen at kroppen min både klarer å bli gravid og er i stand til å gjennomføre et svangerskap på en forsvarlig måte.

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

Hvis du synes det er lite sammenliknet med det du skal ned tilsammen så kan du jo prøve i morgen og ta pådeg en ryggsekk med 20 pk smør oppi - og gå med den hele dagen. Den blir god å få av seg om kvelder, tenker jeg!

Hahaha - godt poeng! Når jeg tenker sånn på det blir det litt klarere oppi hodet, ja!

mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat