Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 22:43   #37
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så glad, for jeg kan spise så mye pesto jeg vil!

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Takk for tilbakemelding. Men leste du mitt innlegg nr 25?

Sikkert ikke godt nok - for øyelikket er hodet mitt fult av feber og snørr og all mulig annen guffe du kan tenke deg
Men, da kan jeg ikke skjønne annet at svaret må være en kombinasjon av at de tilsetter sukker (eller annet fy, fy) og den konsentreringen man får ved tørkingen
Så noen hadde skrevet noe over her ang sukkerbiter inne i tomatene når de ble tørket i ovnen. (Soltørkede tomater - jommen så jeg smør.... )

Har du prøvd å tørke selv ? Jeg tenker at det kunne vært spennede å gjort - og da vet vi jo at det ikke er sukker etc. i de. Hm.... noe å tenk på, for det er jo så godt..