Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 18:39   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Halsbetennelse og lite matlyst ... Hva er lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Æsj har lest litt på nett.. Stikke hull på hørtes lite kult ut.. Men hva er sjansen for at denne pencillinkuren greier det som den første ikke fikk til?

Oppsiden: jeg har gått ned over fem kilo siden dette tullet begynte :knegg: Spørs om det kommer rasende på igjen når jeg begynner å spise skikkelig?

Har du fått annen type penicillin, eller sterkere dose? HVIS det er en halsbyll og den har utviklet seg for langt klarer ikke penicillinen og ta den. Stikke hull tar et lite sekund bare, du rekker ikke kjenne at du får særlig vondt, smaken av materien er egentlig det verste.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat