Hei alle sammen. Endelig er jeg på nett igjen. Hadde en fullstendig krash på pc n min i går kveld. Så i dag gikk jeg rett og slett ut og kjøpte nye pc, jeg kan ikke være uten, spesielt i forhold til at arbeidet jeg har på salsaen. Det kiipe er at jeg har mistet alle dokumentene mine på den gamle pcn. Håper sønnen min kan finne utav det når han kommer. Hvis ikke får jeg se om det er mulig å levere den inn et sted. Alle lavkarbo oppskriftene jeg har samlet er også borte Kanskje jeg må mase på dere om noen ting.... Jeg hadde trodd det skulle være masse å lese seg opp på her inne, men det er jo helt tyst jo Dollsine mor - hvor er det blitt av deg da, du pleier da ikke å være borte så lenge? Eer du ok vennen? Appelsinpiken: ser du er kommet skikkeig i siget med å lage lavkarbo mat igjen. Håper ostekaken blir velykket! Maria: Tusen takk for at du spør søte du! Det går noenlunde med meg, det har vært godt å være sykemeldt. Er usikker på om jeg er klar for å gå på jobb mandag, får se det litt an. Koser du deg med mannen hjemme