|
Sv: Hva har du spist i dag?
Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.
Hadde vondt i magen pga tante rød... spiste litt rester av karamellpudding utpå dagen, type 1,5 egg og 1 dl fløte.
Senere: Betasuppe laget på svineknoke med litt gulrot, litt persillerot,løk, og en god del kål og blomkål.
Kvelds: 2 pannekaker som egentlig bare ble tull (Gerds oppskrift - smakte godt, men var umulig å få til å fordele seg i pannen, som er ekstremt nonstick, og da ble alt bare ble liggende i midten. Prøvde presse røren ut med silikonspade og da hang pannekaken fast i spaden! . Løsningen ble å ta en teflonbunn fra en springform og presse oppå kladden i panna, da stekte den fint på bunnen, men den satt fast i teflonbunnen da den skulle vendes . Og jeg som aldri har bommet på dette med å snu pannekake/omelett før..... Så da ble det eggerøreAlaPannekake med blåbærsyltetøy (nuke 1 kopp frosne blåbær med litt sukrin + splenda) Det teiteste var at den stivnet i tallerkenen og så kjempefin ut der den ikke var krøllete. Og ja, jeg lot den svelle.....Jeg tror jeg for første gang har hatt en panne som slipper for lett 
-syns jeg ser det for meg 
|