Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 08:21   #42
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Baconsvor og transfett

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

Mulig jeg er veldig dum og slett ikke skjønner dette, men; solsikkeolje er vel ikke transfett...? Og det er uansett veldig mye bedre enn palmeolje...? Eller...?

Det er jeg slett ikke sikker på, for er det noen som har lagt merke til at maisolje ikke finnes på markedet lenger? Den har blitt fjernet siden man har registrert en svært dårlig helseeffekt av det. Hurra veldig bra, men hva med de andre vegetabilske oljene som f.eks. solsikkeolje, soyaolje og rapsolje. Er de mindre farlige fordi de dårlige helseeffektene ikke kommer så raskt som maisoljen, kanskje? Jeg tar ikke sjangsen, og holder meg til animalsk fett foreløpig.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat