Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 03:04   #36
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Hva har du spist i dag?

Hadde vondt i magen pga tante rød... spiste litt rester av karamellpudding utpå dagen, type 1,5 egg og 1 dl fløte.

Senere: Betasuppe laget på svineknoke med litt gulrot, litt persillerot,løk, og en god del kål og blomkål.

Kvelds: 2 pannekaker som egentlig bare ble tull (Gerds oppskrift - smakte godt, men var umulig å få til å fordele seg i pannen, som er ekstremt nonstick, og da ble alt bare ble liggende i midten. Prøvde presse røren ut med silikonspade og da hang pannekaken fast i spaden! . Løsningen ble å ta en teflonbunn fra en springform og presse oppå kladden i panna, da stekte den fint på bunnen, men den satt fast i teflonbunnen da den skulle vendes . Og jeg som aldri har bommet på dette med å snu pannekake/omelett før..... Så da ble det eggerøreAlaPannekake med blåbærsyltetøy (nuke 1 kopp frosne blåbær med litt sukrin + splenda) Det teiteste var at den stivnet i tallerkenen og så kjempefin ut der den ikke var krøllete. Og ja, jeg lot den svelle.....Jeg tror jeg for første gang har hatt en panne som slipper for lett

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat