Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 13:07   #59
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot. Er det sesongvare?

Eg skreiv jo til Coop og spurte kvifor dei la røtene i plast, og ba dei spesielt om å TA BORT PLASTIKKEN (mindre arbeid om dei kuttar plastinga, og det er miljøsparande også), men takka dei for at dei i det minste selde sellerirøtene sine HEILE og ikkje oppskore. Eg sa også at eg syntest den var altfor dyr her i landet, og at eg har blitt veldig glad i grønsaka i løpet av 10 år i utlandet.

Svaret eg fekk var:

Sitat:

Hei,
Sellerirot presenterer vi skrelt i biter pakket på et brett og plastet.
I tillegg selger vi hel sellerirot som er plastet. Meningen er at dette skal gi rotveksten bedre holdbarhet i butikk og at den ikke tørker ut.
Under oppstart ny sesong selger vi den med gress.

Eller helt enig med deg i at den både er sunn og god i mange forskjellige sammenheng.

Kva goddagmannøkseskaft?! Kanskje eg skal skrive tilbake og spørje om han verkeleg har lese spørsmålet mitt. Eg skreiv nemlig også at pga at dei legg røtene i plast, så blir rotenden blaut og brun og rotnar fortare...

Engledans, har du moglegheit til å handle i Sverige, gjer det med godt samvit. Det er berre tull at slike ting er så dårleg behandla og SÅ dyrt her i landet.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat