Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 11:50   #32
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Hvis du er vant til Max og fikk vanlig så hadde du nok kjent det. Men sånn dispenser-brus ute kan være tam og vassen og rar og smaker ikke alltid som flaskevarianten så kan godt være derfor.

All sukkerbrus har ca 10g karbohydrater pr dl.

Takk for tilbakemelding Ja, tidligere har jeg alltid kjent det på sekundet om jeg har fått feil brus, men syns den smakte litt søtt...men det kan jo være at maxen kjentes søt pga at jeg har kuttet alt av sukker nå... Jeg drikker zero til vanlig, og den kjennes jo mindre søt enn maxen.

har evt fått i meg 40 karbo ekstra da, så da ville jeg vært ute av ketose. Får bare fortsette som før uansett, men håper ikke vekta hopper opp!!