Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 21:06   #510
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Hei hei!

Ikke lett når livet fører med seg et kosthold en egentlig ikke ønsker, ihvertfall mer av noe en ikke ønsker så mye av. Lever du greit med det sånn det er, eller er det mulig for deg å gjøre noen endringer til tross for at det ikke ser så enkelt ut i utgangspunktet?

Forstår at det ikke er lett....

Takk for gode ord. Joda... mensen er nok mye av forklaringen, men jeg har ikke gått opp så mye i forbindelse med at trollet kommer tidligere. Dette er nytt om det er hele forklaringen. Tiden vil vel vise om det er nettopp det. Synes det er vanskelig å ikke stresse noe omkring dette, for 1,7 kilo opp var ganske mye når en ikke forstår - helt. Men men. Alt jeg kan gjøre er å gjøre det beste, så hvis kroppen ikke vil gjøre som jeg tenker at den skal, så er det lite jeg får gjort med det annet enn å stå på videre. Det samme gjelder for deg, Ladylike!

Jeg tror jeg skal ta et grep neste uke og det er å registrere alt jeg spiser på diett.no igjen. Det har liksom blitt en vane dette inntaket og ingen kontroll. Jeg tror jeg skal føre nøye oversikt i noen dager og se om jeg får i meg det jeg tror jeg gjør.

Ønsker deg en fortsatt god søndag og en fin kommende uke!

Nei, jeg vil ikke fortsette slik med høykarbo utskeielser. Jeg blir oppblåst, godissugen og irritert på meg selv.
Merker suget veldig rett før mensen og hvis jeg da ikke har spist nok mat og er god og mett har jeg lettere for å skeie ut. Men det gjør jeg kun om jeg har godis i hus (som ikke er ofte :P).

Men jeg har sluttet å være så streng med f.eks litt potet i maten. Jeg spiser fortsatt ikke en potet som vedlegg i maten. Men hvis poteten er i en gryterett, suppe eller noe så gidder jeg ikke pirke den ut. Det er nok også grunnen til at ting går litt sakte, men siden jeg har bestemt meg for å leve slik "for alltid" så må jeg ha et kosthold som fungerer hele tiden. Jeg vet at det betyr at ting går sakte, men det får være

jeg har greid 8kg, jeg SKAL klare 12kg til men hvis jeg bruker 1 år på det så går det helt fint

Svar med sitat