Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 16:05   #27
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Liz87, her.

Oy så flinke dere er å spise masse og varierende mat spennende matsammensetninger dere har jeg begynte på kuren 01.11, er veldig uvant å spise SÅ mye fett, så jeg ender opp med å spise to ganger for dagen. I går spiste jeg to kokte egg med litt reke/egg i majones til frokost/lunsj. Og salat med agurk, mager hvitost, kjøttdeig å rømme til middag/kvelds. Føler meg ikke sulten ellers på dagen men dette var en bra tråd, skal følge med her for å bli litt inspirert

Så koselig at du liker tråden Liz. Det ligger visst flere like tråder her inne også om du trenger flere tips Lykke til, og velkommen (føler det rart å si velkommen til dette forumet, er litt ny selv, men men... alle er jo velkomne )

Ps, har hørt at man ikke bør spise magre oster, heller de ekte... men du spiser jo selvsagt hva du vil...