Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-05, 12:43   #138
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Iset

Mmm.
Kan jeg gjøre dette med rå cashewnøtter og på samme måte? Eller rå peanøtter? Syns de to smaker bedre enn mandler.

Helt klart!!!

Og du...husk å prøve deg fram med styrken på ovnen... det er forskjell på hvor "skarpe" de er...

Og en ting til... bruker du mindre enn 250 gram, så må du redusere tiden du rister nøttene på, for ellers kan de bli litt brune... Her har jeg desverre ingen regel, men jeg bruker å lytte etter "poppingen" på mandlene, og bruker det somen indikator på når de er ferdige...

Og dessuten så smaker ristede mandler noe helt annet enn vanlige mandler...du skulle nesten ikke tro det er snakk om det samme...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat