|
Sv: Dårlig form etter jeg startet på lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av kitekatt, her.
Og all respekt - jeg vet at mitt problem er en bagatell ift. mange andre sitt, men etter å ha pint meg selv med magert, magert, magert uten resultater, ønsker jeg nå å gå ned disse kg, så jeg passer i de fine kjolene mine, kan ha olabukse på meg uten masse valker som tyter ut på siden og ryggen.
Slapp av, her inne er det plass til alle Det er bare viktig og poengtere at det er forskjell på de med 20+ overvekt og de med 5-6 når det gjelder hvordan bli kvitt de på lavkarbo!
Jeg står fremdeles på at du bør bruke målbånd flittig. På lavkalorikosthold vil du sulte deg ned i vekt, og dermed også tære på muskelmassen. På lavkarbo vil muskelmasse i større grad opprettholdes, og med litt trening sammen med et lavkarbokosthold er det lettere og minske fettprosenten og øke muskelmassen - men da må man huske på at muskler veier mer enn fett, slik at selv om du går ned en buksestørrelse - trenger ikke vekta vise nedgang... (skjønner du må tro det for å se det, men ha det ihvertfall i bakhodet) 
Her inne mener vi at lavkarbo kan og bør spises av alle for å oppnå vektbalanse OG god helse - man MÅ ikke være overvektig for å spise lavkarbo, selv om media stadig vekk snakker om slankekur.
Flere her inne har også problemer med å gå ned i vekt på lavkarbo selv om de er reelt overvektige, men de fortsetter og spise slik fordi de har så store helsemessige fordeler ellers 
Insisterer igjen at du bør være tålmodig før du gjør endringer, du er ennå ikke over den normale tiden for overgangsproblemer... Gi det et par uker til uten sprekk og så ser du hva du evt kan gjøre - hvis du da ellers er komfortabel med maten du spiser 
|