Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 19:08   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig form etter jeg startet på lavkarbo

Du er jo innenfor normalvektig BMI, og det er ikke sikkert kroppen din vil gi deg mer vektreduksjon siden lavkarbo er vektregulerende.

En sprekk gjør at du pretty much begynner litt på nytt igjen, så jeg ville ihvertfall forsøkt slik du spiser nå en uke til og se hva som skjer med allmenn-formen din

Er du fremdeles like utenfor, bør du øke på en del med karbohydratene, prøv deg fram til du finner "ditt" nivå. Mange fungerer ikke på så lite kh, og det er ingenting i veien for å ligge høyere

Hvis vektnedgang er målet ditt, bør du samtidig som du veier deg bruke målebånd. Det er ikke like lett og gå ned på lavkarbo om du er innenfor normalvekten, så om du kan tenke mer oppstramming og omfordeling av kroppssammensetningen enn at vekta får et lavere tall, så blir det lettere og se at du når målet tror jeg. Trening vil nok være en viktig del for deg sammen med kostholdet.

Det aller viktigste uansett er at du finner først og fremst et kosthold du er komfortabel med i hverdagen - og SÅ se om du kan nå målene dine ellers

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat