Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-05, 11:26   #8
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?

Frukt har alltid vært noe av det beste jeg kunne spise - men jeg vet at det er en av årsakene til at jeg fikk problemer med vekta (kunne spise masse masse - og det hjelper ikke at det er aldri så høyt innhold av vitaminer og mineraler, når sukkerinnholdet gjør at man kommer opp i trøbbel med fettlagring ). Har funnet ut at det er vel så mye LUKT som smak som er viktig for meg - jeg bruker mye eteriske oljer (f.eks. mandarin) som får spre vellukt i rommet, og føler at det gir meg et kick - uten at jeg lagrer fett.. Lykke til Iset, du klarer det - enig med Albertine -desserter med litt bær er et godt alternativ. Siden du i utgangspunktet er glad i fett, har du jo et ypperlig utgangspunkt! Mettheten man føler etter å ha spist mye fett er helt utrolig, i hvert fall for en som har følt seg konstant sulten på høykarbo/lavfett.....

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat