Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 20:02   #4637
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ser den røra er dobbelt så stor som den jeg bruker i 1,5 l formen min, ja, Dollsine. Jeg synes vel egentlig det er litt greit med de små skivene jeg, så kan jeg ta to med masse smør og pålegg Jeg får bare litt over 0.3g kh i hver av mine skiver, men det er nok forskjell på ulike typer kokosmel.
Nå har jeg og sønnen spist taco til middag, og ganske snart skal jeg kjøre han avgårde til faren for å være der neste uke. Han greier seg overraskende bra med maten hos sin far også, lager lister til faren over hva han må kjøpe inn. En stanhaftig og konsekvent gutt jeg har Han sier han etter hvert skal unne seg en utskjeielse av og til, men max en gang i uka, men foreløpig har han utsatt den biten. Tror han ser at han får får større utbytte av styrketreningen i ketose, i tillegg til at huden er som dag og natt.

Denne uka har jeg vært litt surrete med maten. Har ikke spist noe "galt", men har generelt spist litt mer brøderstatning, fløte og rømme enn normalt, så har ligget nærmere 15g kh istedenfor på 10. Så gruer meg litt til å gå på vekta i morgen Men men, jeg har nå valgt å gjøre det slik denne uken, får heller tenke på å stramme til neste uke.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat