Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 15:49   #508
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Det at tante Rød kom er jo egentlig svaret på spørsmålet ditt om hvorfor du gikk opp i vekt!

Ellers må du minne deg selv på hvor mye du har gått ned på ganske kort tid!! 15kg jente, det er sinnsykt bra jobba!

Jeg driver fortsatt og surrer rundt ve 83.2kg og 82.2kg...det går litt opp og litt ned. Jeg har vært litt mindre flink i det siste pga mye jobb for meg og gubben, så det har vært litt mer karbomat.

Hei hei!

Ikke lett når livet fører med seg et kosthold en egentlig ikke ønsker, ihvertfall mer av noe en ikke ønsker så mye av. Lever du greit med det sånn det er, eller er det mulig for deg å gjøre noen endringer til tross for at det ikke ser så enkelt ut i utgangspunktet?

Forstår at det ikke er lett....

Takk for gode ord. Joda... mensen er nok mye av forklaringen, men jeg har ikke gått opp så mye i forbindelse med at trollet kommer tidligere. Dette er nytt om det er hele forklaringen. Tiden vil vel vise om det er nettopp det. Synes det er vanskelig å ikke stresse noe omkring dette, for 1,7 kilo opp var ganske mye når en ikke forstår - helt. Men men. Alt jeg kan gjøre er å gjøre det beste, så hvis kroppen ikke vil gjøre som jeg tenker at den skal, så er det lite jeg får gjort med det annet enn å stå på videre. Det samme gjelder for deg, Ladylike!

Jeg tror jeg skal ta et grep neste uke og det er å registrere alt jeg spiser på diett.no igjen. Det har liksom blitt en vane dette inntaket og ingen kontroll. Jeg tror jeg skal føre nøye oversikt i noen dager og se om jeg får i meg det jeg tror jeg gjør.

Ønsker deg en fortsatt god søndag og en fin kommende uke!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat