Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 01:26   #236
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Unngå å bli lurt av søtstoffer

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Det er slett ikke det samme hvilket søtningsstoff man velger å bruke. Har man noe å si om et stoff, bør man vite hvilket stoff man snakker om. Sukrin har knapt vært solgt. Det selges i 500g/400g pakker på enkelte helsekostbutikker. Andelen sukrin i vannet som du snakker om, må få alle som tisser på badestrendene til å føle seg vel mtp hvor oppløst tisset deres blir etter bare 5 minutter på de beste barnestrendene.

Les også opp om hvor mye en kubikkmeter (1x1x1 meter) vann oppløser et stoff. En halv liter ren tiss oppløst i et område på 10 kvm (12 kubikkmeter i alle fall, alle som er 3 meter unna og kan stå i 120cm vann)

Av 12 tusen liter har ungen din lagt til en halv, og som snart blir vasket vekk.

Da kan man begynne på hvor mye som har rent ut i havet, og hvor mye som har med sukrin å gjøre. Du har nok blandet med et stoff som ikke er så nedbrytbart å gjøre. Det er ganske dumt å gjøre i en så konstruktiv debatt der folk ikke ønsker å trå feil.

P.s. For de som ikke skjønner min reaksjon, så bla et par sider tilbake i debatten.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat