Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-11, 19:58   #204
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Superas oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Hender han varmer opp noe en gang sånn i ny og ne hehe... Men du skjønner at vi var enige om å gjøre huset sammen mest mulig. Bare det at han fikk vilja si mer enn meg... Jeg sa nemlig fra hvilket kjøkken jeg ønsket så ble han og dama fra Sigdal enig om det vi har nå... Ville ikke kaste bort penger på spotter heller jeg men hvor mangen er det mannen og elektrikkeren ble enig om tru? Sukk... jeg velger mine kamper sier jeg til meg selv men det hjelper lite hehe...

Sånn sett er det greit å være alene. Selv om man skulle trodd faren min var medeier sånn som han legger seg opp i alt. Men han er bare rett og slett kontrollfrik og alt han mener er alltid best. Vi kranglet mye i tenårene... Men etter at jeg flyttet hjemmefra fikk jeg det litt på avstand og klarte å takle ham mye bedre etterpå.

Åh, jeg liker spotter! Elektrikeren kommer tilbake en eller annen gang denne uka, og jeg tror han skal installere spottene da. Det blir åtte spotter i stua, fire på kjøkkenet og tre på badet nede (finbadet). Alle sammen blir LED-spotter.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat