|
Sv: Superas oppussingsprosjekt
Opprinnelig lagt inn av Furine, her.
Aha, då forstår eg. No ser eg dei! Må berre klikke inn og SJÅ skikkeleg på dei.
Eg likar også svart og stål. Men det vart kvite kvitevarer her no, måtte tenke litt økonomisk. Ein dag når eg får mit eige hus skal eg IKKJE ha kvitt kjøkken. Men så lenge vi leiger må vi vel berre ta til takke med det vi får. Har hatt kvitt kjøkken i 10 år, og det er berre vanvittig upraktisk!
Edit: Ser veldig fint ut! 
Jeg har også hatt hvitt kjøkken lenge. Foreldrene mine sitt kjøkken er hvite dører med hvit benkeplate. Men de har så mye rot og skrot på kjøkkenbenken at man nesten ikke ser den og i alle fall ikke klarer å se om den er skitten eller ren. De er noen skikkelige rotekopper. Og så klager de over meg... Det er så ille at HVER gang de skal spise middag, så må kjøkkenbordet ryddes. De har et stort kjøkken på rundt 25 kvm, men de klarer likevel å fylle det opp med så mye skrot at det ikke er benkeplass og det er faktisk ikke så mye gulvplass heller (viktig å ha den gamle vaskemaskinen som tok kvelden for over et halvt år siden stående på kjøkkenet).
Oi, der pratet jeg meg litt bort, hehe. Kjøkkenet jeg har i sokkelleiligheten hjemme hos foreldrene mine er furudører med hvite benkeplater. Hvis jeg bare har høvlet meg noen skiver ost på kjøkkenbenken, så ser den skitten ut. Det er helt forfedelig. Man må vaske benken hele forbanna tiden. Jeg er lei hvitt! Jeg er mer en svart person. 
Takk!