|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Neinei, jeg har det bra, misforstå meg rett Bare litt mye i topplokket.
Jeg har et hormonproblem som kun retter seg i ketose, noe legen sier er greit, men ikke optimalt. Jeg kan ikke vær i ketose kontinuerlig fram til overgangsalderen, så derfor må jeg prøve Metformin i tre måneder for å se om det kan kickstarte syklus. Jeg er langt unna diabetes 
Veldig greit å ha et greit forhold til kjære flørten. Vi bevarer vennskapet, noe jeg var bekymret for at vi ikke skulle klare.
Hvordan har du det, snuppami? Ser du er sykemeldt, er det ut neste uke?
Vært hos terapeuten i det siste? 
Ok, sånn å forstå, ja, det var veldig godt å høre det da, at du har det bedre enn jeg oppfattet deg som - og ikke minst at du er langt unna diabetes
Ja, det er jo mange som sier man ikke skal være i ketose i årevis men så fins det jo de som sier det bare er tull. Skaldemann sier han nå har vært i ketose i 10 år og aldri har følt seg bedre. Leste også Matrevolusjonen av Eenfeldt, og der skriver han at om det hadde vært farlig med ketose ville vi aldri overlevd alle istidene som art, for da måtte vår forfedre leve i ketose, samme med eskimoene før den vestlige innflytelsen kom der. Så kanskje er det med at en ikke skal leve resten av livet i ketose en av disse sannhetene en skal ta med en klype salt? Ikke vet jeg, men får jeg bare tull og rot med kostholdet når jeg skal over på stabilisering skal jeg sterkt vurdere å leve i ketose, tror jeg
Ja, jeg er sykemeldt ut neste uke, det har vært så tøft på jobben at jeg bare kjente at jeg ikke maktet å være der lengere. I tillegg til at det gir meg muskelsmerter, hodepine og søvnproblemer, tapper det meg også veldig mentalt. Var hos healeren i går, det kjentes bra, synes hun hjelper meg! I tillegg har jeg bestilt time hos psykolog, skal dit mandag, tenkte jeg kunne få litt hjelp til stresshåndtering, slik at jeg håndterer hverdagen litt bedre når jeg kommer på jobb igjen
|