Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 22:41   #190
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Superas oppussingsprosjekt

I dag satte vi inn kjøleskap, stekeovn og mikro. Elektrikeren kommer en eller annen gang i neste uke og kobler dem til, jeg husker ikke hvilken dag. Jeg er så fornøyd med hvordan det ser ut så langt! Svart eik og metall synes jeg ble bra. Det passet bra at vitrineskapet er en stor glassdør med aluminiumsramme siden alle hvitevarene er i stål. Det var noe jeg ikke tenkte på en gang. Bildet ble litt mørkt, men jeg har ingen lamper enda. Vi bruker bare sånne innendørssoler, men de hadde jeg satt av akkurat der fordi snekkerne var dratt og jeg var på vei ut selv...

Jeg ble skuffet da jeg åpnet opp kjøleskapet og fant en sånn informasjonslapp om strømforbruk og slikt. Lydnivå stod på 43 dB! Jeg er helt sikker på at det stod 39 dB i en av nettbutikkene da jeg skulle kjøpe kjøleskapet. Det er ganske stor forskjell på 39 dB og 43 dB... 43 dB er over dobbelt så høylydt som 39 dB. Jaja... Varmepumpa bråker jo litt den også.

Og så har jeg bestilt benkeplate nå! I utgangspunktet er det den jeg har lagt ved i innlegget, men han som kommer og måler kjøkkenet har med prøver på alle steinene slik at jeg kan se på dem. 30 mm komposittbenkeplate i farge starlight black.

Kjøkkenet mitt ble litt dyrt, men kjøkkenet er mitt favorittrom og så har jeg jo åpen løsning slik at gjester ser kjøkkenet mitt. Jeg har vært gjerrigere andre plasser i huset. F.eks. soverommene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_6395.jpg (96,8 KB, 43 visninger)
Filtype: jpg starlight_black.jpg (19,5 KB, 25 visninger)

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat