Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 21:10   #280
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det var ikke noe å grue seg til å føde altså. Kan være fordi det gikk radig fort da, men det var overhode ingen riveistykkerkroppensin-opplevelse, skrik og hyl og banning og diverse. Det er vel kanskje fordi jeg slapp unna med en time og rakk hotel cæsar og at hun ikke var såå stor å klemme ut. Haha

Så...nå kan jeg jo angre på at jeg skulle vente til i siste liten med det meste, for tror ikke jeg eier klær hun kan tas ut i selv om det faktisk er over gjennomsnittelig varmt i Tromsø (varmt betyr plussgrader på samme målestokk som midt på sommeren, altså 5 grader), vogna står på posten og bilstolen umontert hjemme på stuegulvet. Tror rett og slett jeg må på en liten lånerunde.

Har du blitt mamma? Gratulerer så mye Var det før termintiden? Fortell litt da, hvor stor (liten), hvordan går det med deg?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat