Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 20:29   #305
Himaele
Medlem

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 46
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Det er ikke alltid så lett å holde seg unnafysakene nei. selv om vi vet så godt at det ikke er godt..
Jeg har hatt noen dager nå de je har hat SÅ lyst til å sprekke igjen. har lyst på ALT! sukkh..
Jeg VET jeg kmr tilå ryke på en smel igjen i morgen. da det er fest for ei veninne som er 30. Komer garantert ikke til å klare og holde meg unna chips osv, når jeg drkker.. Har tatt meg se i å tenke "jeg spreker jo l hega uansett, så da kan je sprekke litt nå også" Har klart å hole meg.. forholds Jegvar hos ei bekjent og hadde home party der. Og hun serverer alltid så mye godt.. spiste før jeg gikk og var fult bestemt på at jeg ikke skulle sprekke.. men. så måtte jeg smake litt da på baksten..
Det er så alt for lett å komme med "unnskyldninger" for å ta seg en liten sprekk... og det er ikke alltid like lett å klare å holde seg da..
Så.. uka om har vært og den som kommer, kommer nok ikke til å ha noen positiv virkning på vekta.. har forberedt meg på det... så får jeg bare trø til for fult på mandag og bli like flink igjen.. Og håpe at det ikke tar for lang tid før vekta går min vei igjen

Ønsker dere alle ei riktig god helg!

Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat