Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 20:11   #279
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Det var ikke noe å grue seg til å føde altså. Kan være fordi det gikk radig fort da, men det var overhode ingen riveistykkerkroppensin-opplevelse, skrik og hyl og banning og diverse. Det er vel kanskje fordi jeg slapp unna med en time og rakk hotel cæsar og at hun ikke var såå stor å klemme ut. Haha

Så...nå kan jeg jo angre på at jeg skulle vente til i siste liten med det meste, for tror ikke jeg eier klær hun kan tas ut i selv om det faktisk er over gjennomsnittelig varmt i Tromsø (varmt betyr plussgrader på samme målestokk som midt på sommeren, altså 5 grader), vogna står på posten og bilstolen umontert hjemme på stuegulvet. Tror rett og slett jeg må på en liten lånerunde.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat