Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 13:03   #425
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Veit du hva, når jeg starta en trist augustdag på denne kuren så tenkte jeg "på bursdagen min skal jeg spise hva jeg vil og i jula skal jeg spise hva jeg vil". Bursdagen min var for litt over en uke siden, og siden jeg akkurat hadde passert et viktig mål jeg ikke ville over spiste jeg bare litt høykarbo(en kg opp likevel) så jeg vet ikke, men planen er fortsatt å spise vanlig i jula. Det betyr jo ikke å spise så mye godteri som overhodet mulig selvsagt.
Men jeg er forberedt på å gå opp 5kg i vannvekt og da overdriver jeg ikke engang. Heldigvis så går vannvekta fort av igjen.

Kommer sikkert til å tenke meg om to ganger der også, men jeg orker ikke ødelegge en av de få tingene jeg gleder meg til i løpet av et år bare for noen få kg. Det farlige med det er jo at det er noen ganger hardere å starte på igjen hvis man først har falt av en uke. For min del er ikke det et problem da jeg hater hva jeg ser i speilet

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat