Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 12:22   #62
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Andrine Flemmen har testet lavkarbo med hard trening

Jeg er også en som ikke trener for tiden i en travel hverdag med tre barn. Skulle virkelig ønske jeg klarte å prioritere bedre, for jeg er absolutt ikke imot trening. Tvertimot. Har vært aktiv i idrett i yngre dager som så mange andre og fortsatte å være veldig fysisk aktiv, helt til barna kom og jeg fikk prioriteringsprobler og manglende overskudd, dårlig sirkel med andre ord. Tror trening ville gitt meg mer overskudd bare dørstokkmila ikke hadde vært så lang.

Forøvrig synes jeg det er trist at det har blitt noen personangrep og stor grad av usaklighet i denne tråden. Mulig jeg er litt sart, men jeg har ellers hengt mest på et lite og oversiktlig mammaforum hvor slikt ikke hadde blitt tillatt fra moderator/admin. Det blir jo en balansegang. Aktivitet og diskusjon er det helt topp at det er mye av her. Det er så mye kunnskap blant brukerne på dette forumet - hatten av for dere! Men jeg reagerer når man opptrer mot hverandre i nedsettende vendinger. Da er det ikke lenger sak man diskuterer og respekten for hverandre blir redusert. Synd.