Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 10:46   #4610
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei Piken! Gjør som Bente sier; opp på hesten igjen. Vi har da alle vært i samme situasjon som du; iaf jeg!

Jeg lager meg ofte en omelett, som varer og varer og varer. 2 egg, litt rå grønnsaker, litt skinke. Doble oppskriften og den varer lengre. Eller eggerøre og røkt laks; varer og varer. En dæsj majones oppi gjør det bedre. Kokosbrød (=masse fett) med smør, ost, pålegg metter også. Du kan lage store porsjoner og hente fram det du trenger. Greit å ha i veska også. Evt spander på deg en matboks med fryselokk, så har du kald mat. Når flytter du vennen?

I dag skal jeg ofre en forelesning for å forberede lavkarbo. Skal lage hjemmelagde knekkebrød og musli. Da har jeg enkel mat å ta med på skolen. For det er absolutt ikke pålegget som er problemet! Og så skal jeg lage squashlasagne til å ta med også. Og nå begynner jeg å føle meg litt smådårlig. Når jeg puster, så kjenner jeg lukten av syk. Det her er et dårlig tegn, altså. Håper det går over. For nå må jeg straks ned til byn og finne en fin boks til å ha muslien og knekkebrødene i når det er ferdig.
Jeg skal bestille mama lupes tortillas også, men tror jeg venter til jeg har flyttet, så jeg ikke kjøper mer enn jeg har plass til i minifrysern jeg får da (evt om jeg kan snike noe inn i frysern til kjæresten).

Nå skal jeg ut og steke noen baguetter. Må bli kvitt dem og da kan jeg likegodt spise dem. Avskjedsmåltid.

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat