Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 02:49   #39
schnupse
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
schnupse er på en erverdig vei
Smile

Sv: Ketosticks. Er beige veldig tydelig?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Når du sier det sånn (1/8-del) så blir jeg glad. For det har jo ikke vært så vanskelig. Jeg er en person som liker fasitsvar. Hvilken kur er best? Jeg vet at dette er noe jeg må finne ut selv, men hadde vært kjekt med en fasit som gjaldt for alle syns jeg.

Ja, kanskje det. Skal kjøpe en ny boks om dette ikke endrer seg. takk

Ja, jeg vet det ikke er noe magisk, men likevel, det er jo et poeng å være i ketose...

Jeg har ikke prøvd så mange av de oppskriftene, og den menyen frister lite utenom det med egg og fisk. Men noe riktig må jeg da ha gjort, siden jeg går ned. Jeg er jo fortsatt ny i dette gamet, og blir nok tryggere, slike som dere, etterhvert. Jeg skal prøve de greiene man putter i deigene isteden for hvetemel en dag, men er skeptisk til å prøve noe jeg ikke kjenner. Men meg om det! Takk for hjelpa folkens

Men er det noen av dere som har fått beige-utslag og vært 100 % sikker på at dette er beige? altså ikke noen utslag?

Skjønner godt hva du mener. Jeg har fått utslag på rosa for 2 dager siden og nå er alt beige, og jeg har ikke gjort noe annerledes.
Men jeg har bestemt meg for å ikke henge meg opp i det, fordi stress kan skape vektoppgang, eller redusert vektnedgang.
Men skjønner godt at du gjerne vil være i ketose og ha max fettforbrenning! Men prøv heller å holde deg til det du gjør, ikke gi opp!!!! For du går vel ned i vekt ennå?
Det kan ikke bare være vann, så da er det nok fett... Ha tålmodighet!
Det jeg sier til meg selv! Man kan ikke bare bytte kur når man han holdt på i 4 uker.
Tro meg, DET funker IKKE!!!
Lykke til videre!

schnupse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketose Svar med sitat