Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 23:49   #46
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Andrine Flemmen har testet lavkarbo med hard trening

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Signerer
Men det blir jo for dumt å diskutere hvilken salat Andrine Flemmen spiser når det henvises til "noe grønt" og et bilde. Slik jeg leser artikkelen menes det med "noe grønt" at hun spiser grønnsaker, og hva som ligger i dette regner jeg med er sånn normal grønnsakspising. Som f eks stekt jorskokk og gulrot m fløte som vi hadde i dag. Og null salat

Nei, det er ikke normal grønnsaksspising når der ikke er nok rom for det i karbohydratvinduet hennes..........

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Hvordan vet du at hun ikke spiser nok grønnsaker? Det står svært lite om kostholdet i artikkelen synes jeg, så vi kan trekke svært få konklusjoner ut av det. Men når jeg leser hva hun spiser, så synes jeg det ser ganske bra ut jeg da. Jeg spiser nesten aldri salat....

Der står noe grønt, men over står det at karbohydratinnholdet er begrensett til 30 g...og da er nøtter, frø og bær innkludert før der også står feite meieriprodukter som vi vet inneholder karbohydrater..fint lite plass til mye grønnsaker med andre ord..

Jeg baserer meg på det de skriver i artikkelen og det som står/er på bildene..Sånn e det-------..... --------- Spiser ikke salat jeg heller...bare grønnsaker til middag og snacks.....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat