Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 20:54   #32
Vegard L
Medlem

Medlem siden: Nov 2010
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Andrine Flemmen har testet lavkarbo med hard trening

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Har du ikke noe imot meg vil jeg be deg om å "lay off my back", om det ikke er for mye å be....

Og det om den salaten kan du lese om i mitt innlegg her over...

Det er faktisk ikke du som har fasiten på alle svar her i verden...venn deg til det....

Om du mener den ene gangen da jeg forsvarte det synet at fettsyrene vi skal ha er de fettsyrene vi ganske enkelt ikke kommer unna å spise på vårt kosthold så er det faktisk slik at jeg er langt på i å ha rett ....Men det er en annen diskusjon....Kommer ikke til å kommentere det mer i denne tråden...Ta det opp i en PM, eller lag deg en "Mobbe Bestemamma" tråd........

Jeg har aldri påstått å ha fasiten på noe som helst. Men en del kunnskap har jeg, og da forbeholder jeg meg retten til å kommentere ting som er helt hull i hodet.

Når det gjaldt fettsyrene så var det du skrev riv ruskende galt, så det er ikke vits i å diskutere engang.

Om du lager deg en salat av brokkoli, blomkål og sellerirot, så skal du selvfølgelig få lov til det. Jeg personlig bruker heller dette som tilbehør til middag. En salat for meg består av grønnsaker som salat, paprika, tomat, agurk og mais, og deretter kjøtt, fisk, egg eller nøtter.