Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 19:40   #4601
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Lille venn - jeg har ikke tenkt så mye på jula enda, jeg er litt sånn at en ikke skal starte juleforberedelsene før i desember. Synes egentlig alle juledekorasjonene som starter i oktober ødelegger jula. Men tenkte å lese meg litt opp på oppskrifter her inne og planlegge godt. Hjemmelaget sukkerfri julekonfekt og marsipan av sukrinmelis blir det i alle fall! Kaker er jeg mer usikker på, men noen oppskrifter må det da finnes her inne. -Er jo så mange andre gode oppskrifer i alle fall Og så kommer jeg til å gjøre et unntak for riskrem, søte med stevia og bruke mye fløte og lite ris, men riskrem må bare til i jula...

Maria: Oi så langt du er kommet med jula da! Er visst meg som henger etter ser jeg....
Sant det der med at å mikse fett og karber ikke er så bra. Ta en og en ting, men sett deg mål for NÅR det skal kuttes ut, da blir det mer konkret og ikke bare noe du utsetter til i morgen hele tiden

I dag kjente jeg på kroppen min at grensen min var nådd og at strikken ikke kunne tøyes lenger, så jeg tok en tur og snakket med legen. Er sykemeldt ut neste uke i første omgang, så får vi se hvordan jeg føler meg da.
Samtidig som jeg var der tok han en masse blodprøver av meg også, så jeg er jo litt spent på om jeg får noen reaksjoner relatert til lavkarbo da.... Blir bare innkalt igjen dersom noe ikke er som det skal, da. Blodprosenten min tok de imidlertid der og da. Jeg har alltid hatt for lav blodprosent, alltid under 80 i alle fall, så de pleier alltid mase på meg om jerntilskudd, og det blir jeg så dårlig i magen av, så jeg pleier la være å ta det... MEN: For første gang i mitt liv hadde jeg en blodprosent på 90, de sa det var perfekt Sikkert pga mer kjøtt og grønnsaker! Heia Lavkarbo!!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat