|
Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Når noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det.....
Så..da lure jeg på om dette også er for godt til å være sant..
Jeg har funnet en rekesalat som smaker nyyyydelig! Har igrunnen aldri likt rekesalat før, men når jeg smakte denne så var det bare wow nammis! Og det skal kun være 2 gr karbohydrat per 100 gr vare!! protein 5 gr og fett 32 gr. Er det for godt til å være sant at jeg kan nyte den med god samvittighet? Den er så god at jeg spiser den ren som et lite mellommåltid.. ikke en hel boks altså. KJEMPE god!! 
Ellers beg formen sakte men sikkert? å komme seg, etter ei uke med feberog stille lungebetennelse. Kan ikke skryte på meg at formen harvært veldig sprek nei.
Uka som var gikk jeg ned 3-4 kg, fra mandag til lørdag. Men jeg ropte ikke hurra over det for jegregnet med det var pga væskretap osv.. Lørdag var det bryllupsfest på oss og da ble det både poteter, kaker og øl. Mega sprekk, og den sprekken varte faktisk frem til mandagen.. *skammer seg* På søndagen, dagen derpå var det god frokost sammen med forledrene mine, da spiste jeg nystekte bagetter.. resten av dagen ble det også litt chips og ostepop. Spist er spist, og godt var det. Mandagsmorgen starter jeg med friskt mot p lavkarbo mat igjen klarer meg fint helt til middagen. skulle prøve ut en ny lapskaus, som gubben savnet fra da bestemor hans levde. Og.. den ble så god at jeg klarte ikke å holde meg men men... Var på vekta en tur på mandag, og da var noen av kg på plass igje.. fant ut at jeg veier meg ikke noe mer denne uka.prøve å ikke tenke for mye på vekta...
I går og i dag har det gått greit.. eneste er at je slte med å få i meg nok å drikke, så jeg drikker mest saft. får ikke ned så me rent vann. det er saft utenkarber i, men vi skalvel likevel ikke hafor mye av det.men, noe må jeg få i meg av drikke så da får det bli slik.. skal komme meg over på vann igjen..
Det går seg nok til 
Om det skulle dukke opp mange tasteleifer og mangle noen mellomrom skyldes det e gamml pc som har et tastatur som virker når det passer det.. og det blir da fort mye feil som jeg ikke alltid er så flink til åfå med meg 
Håper alt står bra til med dere andre!!

|