Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 12:24   #11078
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har lukket og åpnet programmet tre fire ganger, samt hatt pc-en avslått i mellomtiden.
Det demrer forresten, jeg tror jeg hadde det samme problemer med OO sitt tekstbehandlingsprogram, men overvant det. Nå husker jeg seff ikke.
Har gitt opp Microsoft, for det ble for mye visuell uro med understrekinga, da det ikke en gang gikk an å slå av stavekontrollen som følgelig understreket alt da den var på engelsk.
Det er SÅ irriterende! Og jeg er SÅ lettantennelig om dagen at jeg nesten har bitt ned tennene mine i frustrasjon.

Det er svært frustrerende når ting man ikke får gjort noe med, og som forstyrrer det man SKAL gjøre i sånn grad at man ikke får konsentrert seg. Data er til tider noe dritt - det kan til og med jeg med databakgrunn OG som jobber med data si, for jeg opplever også lignende problemer ofte på jobb... heldigvis har jeg kolleger med forskjellig detaljkunnskap som kan hjelpe meg med og fjerne slike forstyrrelser - kanskje du burde låne en av dem?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/