|
Sv: Back in style!
Oh yeah, her kan jeg også henge meg på. Jeg gikk på lavkarbo fra mars til Juli en gang og der, booom, sprakk jeg.
Nå er jeg på'an igjen og denne gangen skal jeg klare det, no doubt! Jeg skal IKKE gjøre samme feil igjen. Det var vanskelig å skaffe lavkarbo mat da jeg var på en helge-tur, så jeg skeiet ut den helgen og tenkte det var OK med den bitte lille utskeielsen på to dager, jeg hadde jo tross alt vært så flink i mange mnd.
Meeen etter det var det plutselig veldig lett å godta en utskeielse. Så jeg hadde hele tiden dager hvor jeg sprakk og spiste høykarbo, tror jeg laget unnskyldninger i hodet mitt at det var OK.
Det som skjedde når jeg overtrådde min daglige karbo qouta, så pleide jeg å tenke som så at "Jeg har jo allerede skeiet ut, kan liksågodt kose meg med masse karbomat i dag, men i MORGEN skal jeg begynne på'an igjen".
Så nå skal jeg ikke tilate meg å ha "helge-utskeielser" eller "ferie-utskeielser". Jeg er veldig bevisst på det at om jeg skeier LITT ut betyr det ikke at jeg trenger å hive inpå med pasta og brød.
Vi klarer dette!