Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 23:15   #11071
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Hva med å skrive alt ferdig og så bytte språk etterpå? Da rekker du kanskje å rette det før det skifter igjen Jeg har erfaring med at den skifter hvis de første ordene er på engelsk. Kan det være det som gjør det? Ellers må du bare skrive så godt du kan og gå gjennom det etterpå.

No can do! Jeg leser korrektur på en alt ferdig ppt ... Det første ordet i redigerbar tekst er definitivt på norsk. Sukk!
Jeg klarer meg fint uten stavekontroll, altså. Jobber jo oftest uten, men når det ikke går an å slå av den en gang (eller, det gjør det på OO., men nå holder jeg på å kaste bort alle prøveturene mine på Microsoft, så lar det stå ut, dessuten roter OO til en del av ppt-ene) så irriterer den røde understrekingen vettet av meg!
Så ergerlig! Jeg foretrekker SÅ hardt å korrekturlese pdf kun ved bruk av stickynotes, ass.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥