Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-04, 21:32   #66
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

PM skal bli...
Men skal vi avtale at alle har med seg kjøtt, kylling eller fisk til grilling?
Så kan du gjerne ha salaten, for det spiser vel alle.
Det kommer jo både blodtype-freakere og litt av hvert vet du....

Kommer det freakere oiii
Ja vi kan vel avtale at alle som kommer tar med det de vil grille, så skal jeg sørge for masse grønfór av forskjellig slag, og litt oljer...sololje...

Jeg kan også kjøpe inn farris...event kan jeg lage appelsinjuice...vann har vi også tror jeg ...Drikkevarer ellers kan hver og en ta med etter ønske. Noen av oss liker jo vin.... Hm... Har du det bra i dag MHM

Jeg har ikke Atkins produkter...stevia mm, Kun Lindbergs Fruktose.
Siden jeg ikke vet hva dere ønsker å drikke....te mm. Ta med hvis dere ønsker noe spes. Kaffe har jeg Det er vel bare jeg som drikker det da vel???
Hvis noen ønsker jeg skal handle inn noe send meg en PM...

Det er plass til mange i haven min...flere må gjerne "melde" seg på. Enten her eller en PM til meg innen onsdag. Regner det så tar vi den plassen som er til rådighet Det går....

Velkommen, velkommen....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat