Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 19:40   #297
Knut ned til 90kg
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Ski
Knut ned til 90kg er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Viktor,

Samme vekt vi nå.. jeg skal en tur på konferansecruise til Kiel i et par dager... så vi får se hvem som er på tosifret først! Skal nok klare å holde meg unna fristelser, men det blir nok noen glass med vin til god mat og kanskje en cognac eller to til kaffen så alkoholen må forbrennes før fettet.. Uansett skal nok jeg være på tosifret neste mandag

Bruker du diett.no?? kan være kjekt for å se inntaket, både på kcal og kh.
Er nok enig med legen din, inntaket bær nok være mindre enn forbruket for å gå ned.
Vi skal spise oss mette, men ikke stappmette - og det er det jeg forholder meg til uten noe hysteri på kcal.

Tror kanskje du trener for mye og for hardt for å klare deg uten karbo - kroppen din er en fin maskin som "sparer på kruttet" til de harde treningsøktene det virker som om du har. Jeg er nok litt mer bedagelig, men får totalt en ca 1,5 time rask gange (til og fra jobb+kveldstur) som er nok trening. Da får jeg opp pulsen og forbrenningen, men ikke for hardt slik at kroppen kjemper etter noe annen påfyll enn vann etterpå.

Stå på og lykke til med skulderen og kortisonkuren - og husk at kortisonen binder veske i kroppen så ikke bli deppa om du går opp litt - er forbigående isåfall..

I kveld er det bildetaking kun i boxeren, tok bilde 3/10 også - er spent på før / etter bildene!

__________________________________________________ __
1.oktober 2011 - 110 kg
Knut ned til 90kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat